اس ام اس ساز

اس ام اس طنز اس ام اس عاشقانه اس ام اس اس ام اس جدیدترین اس ام اس های روز گلچینی از بهترین اس ام اس های 92 اس ام اس دلتنگی اس ام اس تنهایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس خنده دار اس ام اس غمگین اس ام اس

اس ام اس ساز

اس ام اس طنز اس ام اس عاشقانه اس ام اس اس ام اس جدیدترین اس ام اس های روز گلچینی از بهترین اس ام اس های 92 اس ام اس دلتنگی اس ام اس تنهایی اس ام اس عاشقانه اس ام اس خنده دار اس ام اس غمگین اس ام اس

اس ام اس فوق العاده غمگین زیبا

کدامیـــــــن آســـمان را وعده میــــدهی؟؟؟......
پرنـــــــده که پرواز نمــــی خواســــــت.....
او بـــــــــه دستانی که پرش مـــــــی داد عــاشـــــق بود &&&
sms --------------------------------------
دوستی ها کمرنگ، بی کسی ها پیداست.
راست گفتی سهراب؛ آدم اینجا تنهاست &&&
sms --------------------------------------
حال من یعنی: یک قدم از افسردگی انطرفتر &&&
sms --------------------------------------
با سرفه های پی در پی
خواستم بغض نبودنت را از قلبی که
عاشقش کردی بیرون کنم ولی نشد &&&
sms

http://icons.iconarchive.com/icons/raindropmemory/harmonia-pastelis/128/hp-allstars-icon.png

برای دیدن ادامه مطلب اس ام اس های فوق العاده غمگین زیبا به ادامه مطلب بروید


 

کاش می شد
دنیا را
تا کرد و گوشه ای گذاشت،
مثل جانماز مادر! &&&

sms --------------------------------------
از من تو ذهنش یه بت بزرگ ساخته بود... بخاطر همین روزایی که خودم بودم.. باهم دعوا داشتیم &&&

sms --------------------------------------
اعتراف میکنم !
ناشیانه عاشقش شدم ..
لاشیانه ترکم کرد &&&

sms --------------------------------------
فصل پنجم این سال،
تو نیز خواهی آمد &&&
--------------------------------------------------------------------------------------------
نامردی اگه نخری!!! همون مقدار پول کوچولوی تو، گره از کار ما باز می کنه


شرکت سازنده : نشنال جئوگرافیک
زبان : فارسی
تعداد اپیزود : 1
زمان : 46 دقیقه
کیفیت: HD
تعداد : 1 DVD
همه خواهیم مرد و همه می خواهیم بدانیم پس از توقف ضربان قلبمان چه خواهد شد. کمتر جامعه ای به مانند مصریان چنین برداشت پیچیده و مخوفی از زندگی پس از مرگ داشتند. دیدگاه آن ها از مرگ همچون سفری دشوار و چالشی عظیم برای عبور به عالم اموات است تنها راهنمای آن ها مجموعه ای از طلسم های نیرومند به نام کتاب اموات می باشد. اکنون به همراه یکی از بزرگترین فرعون های مصر قدم در راه این مسیر پر مخاطره گذاشته و با باستان شناسان امروز در کند و کاو زمین همراه شویم تا با هر دو قدم به عالم اموات مصر برویم.
برای خرید کلیک کنید
----------------------------------------------------------------------------------
دراز میکشم،خیره میشوم به سقف،اشکهایم میچکند،سر میخورند و میروند به جایی که تو همیشه میبوسیدی &&&
sms --------------------------------------
بوی تنش آشنابود، کسی که خنجربه پشتم فروکرد.. راستی، این عطر را خودم برایش خریده بودم. &&&
sms --------------------------------------
میشنوى؟
دیگر صداى نفسم نمى آید!
به دار کشیده مرا،
بغض نبودنت &&&
sms --------------------------------------
او راحت از من گذشت
اگر خدا هم راحت از او بگذرد
قیامت را من به پا خواهم کرد &&&

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.